zondag 22 maart 2015

Lente!

Lente! Tijd voor lekkere lente hapjes! Er is weer zoveel lekkers de aankomende tijd te vinden in de winkels. Seizoensproducten. JAMMIE! 

Zondag 15 maart was ik jarig, en ik wilde op mijn werk eens iets anders dan taart, koek of chips uitdelen. Dus ik besloot wraps te maken. Licht, lekker, gezond! 

Je kunt eigenlijk alles op een wrap doen wat je maar wilt. Ik koos gerookte zalm met kruidenroomkaas, carpaccio met pestocrème en gerookte kip met honing mosterdsaus.

Ik heb van elk 4 wraps gemaakt en ze in kleine stukjes van ongeveer 2cm gesneden. Maar! 1 wrap doormidden en je hebt een heerlijk lunch gerecht voor 1 persoon. 

Ik zal alle soorten apart uitwerken in een recept voor 4 personen. 

Heerlijk voor een picknick, een lente avond, of als borrelhapje. Ook prima geschikt voor een snelle, lekkere lunch of als avond eten met een kop soep! 

Verder heb ik op mijn verjaardag zelf voor het eerst tarte flambee gemaakt. Ik had er weleens van gehoord, maar wist niet dat ze zo makkelijk te maken waren en zo lekker waren! 

Dan nog de gehaktschotel met rode pesto en roomkaaspuree, die was erg lekker! 

Ik hoop dat jullie de recepten proberen en ook net zo smullen als wij! 

Fijne zondag verder.

Liefs, 

Ro



Geen opmerkingen:

Een reactie posten