zondag 25 januari 2015

Onze favoriete salade!

Hij staat al op mijn blog.... 

KIP MET EEN KICK! Ik kan wel zeggen denk ik, dat dit onze favoriete salade van dit moment is. 

Inmiddels hebben wij deze salade al met van alles gegeten. Kippendijen, runderreepjes, en van de week ook met gamba's! 
Het recept blijft hetzelfde, je wisselt alleen het vlees of de vis! Wat een heerlijke salade... Hebben jullie hem al gemaakt? Ik zou dit echt ELKE dag kunnen eten!


Gisteren weer heerlijk boodschappen gedaan voor de hele week. Geen spannend menu deze week, ik moet een keer tot 20.00 uur werken en we gaan woensdag naar de Vrienden van Amstel live. Dus een aantal keer simpel eten! Wel vers, dat wel! 

Deze week op het menu
Kerrie bloemkool soep met knoflook garnalen
Thaise biefstuk salade
Krieltjes, schnitzel en salade
Bosschotel
Bami goreng met puntpaprika en saté van kippendijen


Vanavond eten we bij mijn zus in Tilburg, waar we gezellig een bakkie gaan doen! 

Zo, nu eens het recept van de bloemkoolsoep uitwerken en het recept voor het lekkers wat op dit moment in de oven staat en mee gaat naar Tilburg! 

Fijne zondag allemaal! 

Liefs, 

Ro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten