zondag 6 september 2015

Vakantie!

Het is alweer even geleden dat ik geblogd heb! 
Gewerkt, vakantie gehad, lekker weg geweest, leuke dingen gedaan... Maar aan al dat leuks komt een einde! Dinsdag weer lekker aan het werk!

De afgelopen weken heb ik aardig wat recepten geprobeerd, sommige lekker, sommige minder lekker. Absoluut het delen waard dus ik zal er flink wat op mijn blog zetten! 

De absolute topper is toch wel.... Tsja, hoe noem je het? Gehakt, in spek gerold met kaas erin, uit de oven met bbq saus en gebakken uitjes? Ik kwam de naam gehakt sushi tegen in het recept, dus daar hou ik het maar bij. Gehakt sushi dus! Nooit eerder gegeten of gemaakt, maar wat is dit lekker! Echt het proberen waard!

Ik maakte ook een appeltaart brood, gehaktbrood, ceasar wraps, millionaire's shortbread en pastéis de belém. 

Verder heb ik de Kip met een kick weer eens gemaakt, maar dan met vis. SUPER lekker! Ook hierover zal ik een stukje schrijven.

Genoeg te doen dus op deze zondag! Geniet van de recepten! 

Liefs, 

Ro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten