zaterdag 10 januari 2015

Het is weer zaterdag en de boodschappen zijn weer in huis. Het wordt weer een lekkere week met lekkere recepten! 

Deze week op de lijst:
Sjaslieks met friet uit de oven
Oosters gemarineerde cashew kip
Overijsselse mosterdsoep
Kip met een kick, maar dan met rund
Aardappelen, bloemkool en braadworst
Zelfgemaakte pizza





Afgelopen donderdag heb ik witlof salade gemaakt en vrijdag aten we lasagne! uiteraard zet ik de recepten erop!

Ik wil Jomme nog even persoonlijk bedanken voor de tip om de recepten op alfabetische volgorde te zetten! Ik ga er gelijk mee beginnen. Dat houdt het overzichtelijk! En super bedankt voor je lieve berichtje, leuk dat je mijn blog volgt en er zo van geniet!!!!! Verder zal ik de gerechten indelen in verschillende categorieën zoals voor, hoofd na enz.. 

Vanavond wordt het Oosters gemarineerde cashew kip! En ja, NATUURLIJK maak ik foto's en komen de recepten op mijn blog! 

Fijn weekend allemaal! 

Liefs, 

Ro




Geen opmerkingen:

Een reactie posten