dinsdag 13 januari 2015

Jamie Oliver

Hi allemaal! 

Gisteravond heel de avond zitten haken dus nu maar even mijn blog bijwerken! 
Wederom twee heerlijke recepten. Kip met een KICK! Uit het nieuwe boek van Jamie Oliver in 15 minuten. Wat. Een. GODDELIJK lekker recept is dit! 

Ik had nog nooit iets gekookt uit de boeken van Jamie Oliver, en ik denk toch dat ik er wel een stuk of 6 heb. Je merkt dat veel recepten echt Engelse recepten zijn, althans... Dat denk ik? Linzen, bonen, kikkererwten, vaak zware maaltijden. Ik ben niet van de linzen, bonen en kikkererwten en heb nog niet echt DE vervanging gevonden hiervoor. Toch maar eens meer uit die boeken proberen!

Het andere recept komt van 24kitchen. Pasta met een saus van crème fraîche, verse basilicum, Parmezaanse kaas en Italiaanse pancetta uit de oven. Jammie jammie jammie! Wat zo lekker is aan dit recept is dat het ook als salade, dus koud, heerlijk is! Echt een aanrader, snel en simpel! 

Oh, vanavond aten we trouwens pizza! Zelf gemaakt? Nee!! Ik had kant en klare pizzadeeg gehaald, in zo'n blikje met tomatensaus er al bij. Ideaal! Wel verse groenten en lekkere tonijn op gedaan, dat dan weer wel....

Morgen staat er Hollandsche pot op het menu! Gekookte aardappelen, bloemkool en een verse worst! We weten allemaal wel hoe we dat klaarmaken... Toch? ;)

Fijne avond allemaal! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten