maandag 13 april 2015

Bucket list

Een bucket list, mensen maken die vaak met dingen die ze nog willen doen voor ze doodgaan. Ik niet, ik bedenk recepten die ik ooit nog eens wil maken! 

Hieronder de lijst. Ik wil AL deze recepten nog eens proberen en uitwerken en eigen maken. Sommige liever dan anderen. Dingen eten die ik nog nooit gegeten heb, proberen, proeven. 

Ik haal veel inspiratie gewoon van de site van de allerhande, en van 24kitchen. Vaak bedenk ik ook zelf combinaties, en geef aan alle recepten mijn eigen draai. 

Wellicht staat er wat lekkers tussen wat jij ook eens wil maken! Neem een kijkje en probeer eens wat anders....... Natuurlijk is deze lijst nooit af.. Maar ik ga wel proberen zoveel mogelijk recepten uit onderstaande lijst te proberen! 

Hoewel..... Mijn lief zal niet heel blij worden van de Witlof-aardappeltaart.... Die moet ik dan maar met iemand anders eten! 

Gevulde paprika's
Broccolitaart met ham en kaas
Rodekoolschotel met varkenshaas
Italiaanse traybake
Pannetje Chinees geluk
Japanse kipspiesjes met sesamzaad
Pompoensoep
Witlof-aardappeltaart
Paprikaquiche
Krokante kokos garnalen
American style cheesecake
Mascarpone appeltaart
Key lime pie
Mug-cakes
Pannacotta
Tiramisu met fruit
Cous Cous
Bountykoekjes
Sloppy Joe's
Sorbetijs









Geen opmerkingen:

Een reactie posten