donderdag 30 april 2015

Nieuwe baan!

Ik heb al een tijdje niet geblogd, en dat heeft eigenlijk te maken met het feit dat ik een nieuwe baan heb!!!!! 

EINDELIJK mag ik weer koken. Mijn passie, mijn hart.. Mijn droom weer uitoefenen! Sinds afgelopen maandag ben ik werkzaam bij Havana in Capelle aan den IJssel. Een super leuk restaurant waar je HEERLIJK kan eten! Tapas, hapas, spare ribs, garnalen... NOEM maar op! Ik heb het er onwijs naar mijn zin, maar dus wel minder tijd om te bloggen en al helemaal minder tijd om thuis zelf te koken en nieuwe recepten te ontdekken en uit te werken, daar ik nu 5 dagen in de week op mijn werk eet! 

DESALNIETTEMIN! Ik heb gister burrito's gemaakt en nacho's uit de oven. Om in "Havana" sferen te blijven haha! Super makkelijk en nog heerlijk ook!

Verder maakte ik vanmiddag een appeltaart. Een simpele, klassieke appeltaart. Of nou ja simpel... Ik vind het altijd een kunst hoor, een lekkere appeltaart bakken die mooi en goed gelukt is! Ik heb hem nog niet aangesneden, want hij gaat morgen met mijn lief mee naar zijn werk. Dus morgen weet ik pas of hij helemaal gelukt, en vooral lekker is! 

De recepten van de burrito's, nacho's uit de oven en de appeltaart zal ik op mijn blog zetten. 

Ondertussen staat mijn teriyaki saus alweer te pruttelen.... Vanavond is het weer kip teriyaki avond! 

Zoals gezegd, het bloggen zal iets minder worden, maar de dagen dat ik vrij ben wil ik nog steeds lekkere, nieuwe, verse recepten proberen en delen met jullie! 

Liefs, 

Ro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten