maandag 13 april 2015

Oproep!

Lieve lezers van mijn blog, 

Ik krijg al best veel reacties op de recepten op mijn blog, super leuk! Ik ben nog steeds enthousiast en schrijf vol passie over mijn kookkunsten. Soms zijn de recepten lekkerder dan anderen. Soms lukt het beter dan anderen, maar al met al ben ik apetrots op mijn blog! 

Ik heb genoeg inspiratie, nog zoveel dingen die ik wil maken en proberen! 
Toch doe ik een oproep aan jullie, mijn lezers. 

Wat zouden jullie graag zien op mijn blog? Zijn er recepten die je wil delen, die je uitgewerkt wil zien. Die je graag eens wil testen maar eigenlijk niet durft te maken? Klassiekers? Favorieten? 

Op dit moment probeer ik zoveel mogelijk diverse gerechten te proberen en hierover te schrijven. Maar misschien hebben jullie wel hele andere ideeën  Deel ze met me! 

Laat het me weten! En misschien kook ik binnenkort wel een recept naar jouw keuze! 

Ik verheug me op de reacties! 

Liefs, 

Ro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten