dinsdag 7 april 2015

Tijd voor weer een nieuwe blog!

Zo, werd weer eens tijd he! Ik heb al even niet geblogd... 

Afgelopen weken probeerde ik verschillende recepten, waaronder bolognese saus met een Griekse twist, een salade met spekjes en geitenkaas en een dressing van vijgen, Tsjechische kolatsen, (kolace) een broodje met een ei erin van Brenda kookt, wentelteefjes uit de oven en pasta pesto met Parmezaan kip krokant. Hoogste tijd om weer eens wat recepten te delen met jullie! Verder zet ik er nog wat leuke kleine dingetjes op die gewoon lekker zijn! 

Voor de bolognese saus met een Griekse twist ben ik zo klaar. Vervang simpelweg de Italiaanse kruiden door Griekse kruiden. Gebruik dan kruiden waar munt in zit, ik heb altijd een potje van AH! Dit geeft een heel verrassende twist aan je bolognese saus! Echt het proberen waard! 

Zo ziet het potje eruit. 



Ik zal de recepten lekker uitwerken en op mijn blog zetten! 

Enjoy,
Liefs,
Ro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten