dinsdag 9 juni 2015

Ik leef nog!

Hallo allemaal! 

Ik ben er nog hoor! Tijd om weer eens lekker mijn blog bij te werken. Door mijn nieuwe baan heb ik amper zin om nog thuis te koken te bakken, maar dat komt vast wel weer! Afgelopen weken heb ik een aantal nieuwe dingen geprobeerd, super leuk! 

Ik heb kroketjes gemaakt. Spinazie-kaas kroketjes. Ik had ze nog nooit eerder gemaakt en was best tevreden. Zowel thuis als op mijn werk vielen ze goed in de smaak! Het recept zal ik met jullie delen. 

Verder maakte ik een aantal weken geleden nog een taart. Bastogne koeken als bodem, verse lemoncurd en een mousse van frambozen en yoghurt.. jammie! Recept weet ik alleen niet meer, maar die komt er nog! 

Straks maak ik pasta salade voor mijn mannetje, dan hoeft hij vanavond niet te koken. Ik ben onverwachts een extra dag vrij, dus tijd genoeg! Ook hiervan zal ik het recept plaatsen. Lekker bij de barbecue, gewoon zomaar, in het weekend... Pasta salade is altijd lekker! 

Nu snel aan de gang! 

Liefs, 

Ro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten